کتاب هیچکس مثل تو مال این جا نیست

اثر میراندا جولای از انتشارات نشر چشمه - مترجم: فرزانه سالمی-برترین آثار نویسندگان زن

اگر غمگین هستید از خودتان بپرسید چرا غمگین هستید. بعد تلفن را بردارید و به دیگران زنگ بزنید و از آنها بخواهید به این سوال پاسخ بدهند. اگر هیچ‌کس را نمیشناسید به اپراتور زنگ بزنید و این حرفها را به او بگویید. اکثر مردم نمیدانند که اپراتور وظیفه دارد به حرفهایشان گوش بدهد


خرید کتاب هیچکس مثل تو مال این جا نیست
جستجوی کتاب هیچکس مثل تو مال این جا نیست در گودریدز

معرفی کتاب هیچکس مثل تو مال این جا نیست از نگاه کاربران
هشت تا داستان کوتاه که عمیق ترین حس های ما رو که شاید کمتر در موردشون حرف بزنیم با عجیب ترین اتفاقاتِ ممکن نشون میده. حس هایی مثل تنهایی، عدم تعلق، وابستگی . اولش محیط داستان خیلی ناآشنا و عجیب و دور از ذهن میاد اما خیلی زود مشخص میشه وجه اشتراک تمام شخصیت های داستان اون حس عجیبیه که خودشون هم نمیدونن چیه اما می‌دونن تا وقتی اون حس رو دارن نمی‌تونن به آرامش نزدیک شن

مشاهده لینک اصلی
الان دیگر همه باید فهمیده باشند که این آدم دیگر به پیک‌‍نیک برنخواهد گشت. همه اشتباه می‌کردند، این آدم همانی نیست که فکر می‌کردند.این آدم می‌رود زیر آب و موهایش را مثل یک شقایق دریایی تکان می‌دهد. این آدم می‌تواند مدت زیادی زیر آب بماند، اما فقط زیر آب وان. این آدم فکر می‌کند شاید مسابقه‌ای در المپیک برای حبس نفس زیر آب وان وجود داشته باشد. اگر اینطور باشد این آدم قطعا در مسابقه برنده می‌شود. یک مدال المپیک شاید این آدم را از نظر همه‌ی آدمهایی که می‌شناخته رستگار کند. اما چنین مسابقه‌ای وجود ندارد و رستگاری هم در کار نیست. این آدم ناراحت است که بختش را برای محبوب دیگران بودن از دست داده. وقتی این آدم به رختحواب می‌رود، سنگینی این تراژدی را بیشتر روی سینه‌اش حس می‌کند و این سنگینی آرامش‌بخش است و شکلی انسانی دارد. این آدم آه می‌کشد، چشمانش کم کم بسته می‌شود. این آدم به خواب می‌رود.

گمونم داستان «این آدم» نقطه‌ی عطف این مجموعه داستان بود. در کل داستان‌های خوبی بود، اما فقط همین. در واقع اونطور که از خوندن مقدمه انتظار داشتم خارق‌العاده نبود. به نظرم یه حس تنهایی هم تو همه‌ی داستانهاش بود، حتی اونهایی که خانواده‌دار و اینها بودن:) ایده‌ها هم خوب بود در کل
+کتاب صوتی

مشاهده لینک اصلی
بخش های رادیویی Miranda Julys عالی هستند. او به داستان های خنده دار و عاشقانه و عجیب شوم خود می گوید، داستان های شگفت انگیز را به صورت شخصیت ها و موقعیت های واقعی ترسیم می کند و شما را با صدای کوچک جیغ زدگی می کند. هیچ چیز منطقی نیست، اما هیچ چیز * ندارد. شما فقط باید گوش دهید و به دور دست برود. من فکر کردم فیلم او خیلی خوب است، اگر چه درست در لبه تیتو و ظالمانه است. شما می بینید، هنگامی که یک عکس از چیزی را که وزن آن را می گیرید، می گیرید. شما می گویید: این لحظه به اندازه کافی مهم است که دقیقا در بینایی و صدا، برای آیندگان ثبت شود. و ميراندا جولي ها فكر مي كنند كه فقط وزن زيادي ندارند. آنها ریزه ها، حباب های صابونی را خواهند دید. خیلی اما کوتاه مدت به همین دلیل است که این کتاب برای من کاملا غیر قابل خواندن است. داستانی، حتی بیشتر از فیلم، مستلزم آن است که موضوع آن محکم باشد. این مقاله به طور قاطعانه خطی، دائمی به عنوان کاغذ بدون اسید است و در یک جسم فیزیکی ذخیره می شود که باید به گونه ای تعریف شود که فیلم و رادیو، در نهایت تنها خاطراتی از نور و صدا نیست. این کارتون های کوچک این را نمی پذیرند آنها همانطور که آنها را خوانده اید، به قطعاتی فرو ریختند، و احساس می کردم یک کودک نو پا است که یک بال پروانه ها را می شکند، زیرا نمی داند که شما با این زیبایی بازی نمی کنید. خانم جولای به هنرپیشه ها بازمی گردد. مهم نیست که چقدر چند نفس عمیق برای شما و چهره های ناز کوچولو خرد می شود، همه چیز را نمی توانید انجام دهید. و آن را غم انگیز برای هر دو ما زمانی که شما سعی می کنید.

مشاهده لینک اصلی
Missing ConnectionAuthor از شیاطین به عنوان شخصیت جستجو برای loveby Avishay Artsy هرگز گاهی اوقات تنهایی می شود، و میراندا جولای به عنوان اشکال بسیاری از تنهایی او می تواند در اولین مجموعه خود را از داستان فکر می کنم. ساکنان ماه ژوئیه تصورات خود را با امید به ارتباط واقعی به غریبه ها می رسانند. آنها قادر به پیدا کردن آن نیستند، اغلب از جنس برای تقلید شبیه سازی استفاده می کنند. یک معلم پسر 14 ساله را در کلاس خواسته های ویژه اش گول می زند و هیچکس متوجه نمی شود که «هیچ کس به هیچ کس اهمیتی نمی دهد، اما به هر حال.» یک پیرمرد آرزو دارد که یک دختر نوجوان را بپوشد، اولین برخورد همجنسگرا با یک همکار. زنی در حال گوش دادن به تلفن به فهرست خواهر خود را فریب جنسی شبانه خود را. دو زن در یک سمینار عاشقانه یکدیگر را نگه می دارند و به شدت گریه می کنند و سپس از هم جدا می شوند و خجالت می کشند. جولای بیش از یک دهه با مفهوم ناراحتی درگیر شده است. اولین کلاژ کلمه / موسیقی او در برچسب Kill Rock Stars منتشر شد. در سال 2005، او در فیلم فانتزی خود، یعنی «ما و شما و هر کس که ما می دانیم»، یک هنرمند جوان که علاقمند به هنری هنری است، ستاره دار می شود. به همین ترتیب، داستان های او در اولین شخص، اذعان جدایی ناپذیری از آثار او از خود را روایت می شود. جولی یکی از بهترین ها در یک استاد رو به رشد از نویسندگان جوان است که به دنبال ثبت وقایع ملی هستند. اما شخصیت های او به نظر می رسد که بیشتر به مشکلات خارج از پنجره آنها توجه داشته باشند. منابع گاه به گاه به فرهنگ مردمی، مانند نمایش تلویزیونی که «کمپایان در بازسازی آشپزخانه خود رقابت می کنند»، «بی اعتنایی کردن»، رفتار با جهان خارج را غارت و بی معنی می دانند. با وجود غم انگیز بودن زندگی تنهایی آنها، بزرگسالان در داستان ها پاسخ می دهند به محیط اطراف خود با اختلال کودک و تعجب. یک زن به ساکنان سالخورده شهر کوچکش می آموزد که آنها را در کف آپارتمان خود فرو برد، چهره آنها در کاسه های آب غوطه ور شده است. یکی دیگر از شاهدان همسایه ای است که دارای تشنج است، و به جای آن که از کمک های عجله بگذرد، سرش را روی شانه اش می گذارد و آرام می گیرد. سپس، هنگامی که او بیدار شده و فرستاده شده برای بازیابی دارو خود، یک عکس از یک نهنگ در درب یخچال و فریزر او را به یک شگفتی می فرستد. زن، یک مقاله نویس راهنمایی آماتور، نشان می دهد خوانندگان افسرده دلایل خود را با اپراتور تلفن یا پستچی به اشتراک می گذارند. اگر این نقص در اینجا وجود داشته باشد، این همدلی است که خواننده احساس می کند شخصیت ها به زودی به ناخوشایند خود بی توجه می شوند خودشیفتگی. همه آنها به نظر می رسد طرح های نازک و پریده از نویسنده، تعجب آنچه که آن را به معنی واقعا عشق است. به نظر می رسد مرسوم، شکرگذاری این است که با داشتن بسیاری از ابزارهای جدید و مناظر دیجیتالی که برای بهبود ارتباط طراحی شده اند، هیچ کس نمی داند که چگونه دیگر با یکدیگر صحبت می کنند. اما کاراکترهای جولای فقط نمیخواهند حرف بزنند، آنها می خواهند تعلق بگیرند. و در جستجو برای اتصال آنها، به نحوی مدیریت می شوند که جای خود را از بین ببرند. هیچ یک از این موارد بیشتر از شما نیست: داستان های میراندا جولای (Scribner: 2007)، 205 صفحه.

مشاهده لینک اصلی
یکی از بدترین مجموعه های Ive تا به حال به پایان رسید. وقتی آن را برای اولین بار بیرون آوردم، این یکی را به سختی گرفتم و خوشحال شدم که آن را بخوانم، زیرا آن را جنجالی بزرگ و برنده جایزه فرانک OConnor. متاسفانه، من از طریق هر داستان تلاش کردم. شاید من بیشتر از بعضی از ریشه های آینده لذت بردم. و من حتی تمایلی به پذیرفتن این که من در این زمان ممکن است این نویسنده را ناامید کنم، اما من معتقد هستم که او به دلیل موفقیتش به عنوان یک فیلمساز، یک نسخه آزمایشی از داستانش را داده است. پوشش آن را ترویج می کند اصالت او؛ اما بعد از آنکه فقط امی هاپلز در سال 1985 مجموعه ای از دلایل زندگی را رد کرد (یکی از پوشش های آن را ارائه داد)، هنوز هم به نظر می رسد اصل تر از جولی است. هیچ کس جز این بیشتر از شما نیست. قدرت این مجموعه صدای روایت است، که فاقد ضربه محکم و ناگهانی و واضح است که ممکن است منحصر به فرد باشد. سمت پایین این صدای این است که آن یکنواخت است: رپ سرعت نوروزی (مت و یا سایر داروهای روانگردان) که تا انتهای داستان اول نازک می شود و سپس برای 180 بار دیگر تکرار می شود. به نظر من، ماه ژوئیه، به عنوان نویسنده، در گوش دادن به این صدای (خود) بحث کرده است. این مجموعه ی وحشتناک را به حساسیت من این است که عدم عشق به شخصیت های او و به ویژه راویان است. من همه چیز را برای افشای ضعف های انسانی و آشکار کردن شخصیت های طرف تاریک، اما محکومیت جولای نشان می دهد به شخصیت های خود را در این مجموعه فقط من به طور مداوم مایل به متوقف کردن خواندن. بعضی از آنها ممکن است ادعا کنند که شئونز به عنوان \"سوندرز\" (یکی دیگر از برادران در پوشش کتاب) رندر می کند؛ که دفاع فعلی علیه نقدهای ضعیف است. من دفاع نمیکنم عجیب و غریب Saunders واضح است و بخشی از Shtick او. صدای جولز سعی دارد که بیش از حد سخت باشد تا هوشیار باشد، اما صدای ناشنوا را به پایان می رساند، و به عنوان خیرخواهانه، عمدا پر از ترور شخصیت است.

مشاهده لینک اصلی
من به مسیح قسم می خورم اگر بخواهم یکی از جلوه های خودمختار ترانه ای از @ شوالیه @ داستانی کوتاه که هر کس مانند یک دانشجوی کالج لعنتی صحبت می کند، بخوانم تا با یک چکش توپ به من حمله کند تا من بی سوادی باشم.

مشاهده لینک اصلی
1. @ جام جم، 42. @ تیم شنا @، 43. @ Visoko، 44. @ مرد در راهرو @، 45. @ خواهر، 3.56. @ این شخص @، 47. @ آن عاشقانه بود، @ 4، تنظیم در چند ماه، از آنجا که چیزی واقعا به من دروغ نمی @ provocative @ تم در حالی که من گرسنه هستم. استفاده عالی از زبان، اتهامات وحشیانه، اما من در حال حاضر قادر به ادامه نیستم. برای ارزیابی این سومین راه، چهار راه وجود دارد.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب هیچکس مثل تو مال این جا نیست


 کتاب موج ها
 کتاب مجموعه کامل داستان های فلانری اوکانر
 کتاب چشم گربه
 کتاب تالار گرگ
 کتاب در حبس
 کتاب آن ها مشغول مردن اند